Smida Trail Run START

Smida Trail, Adventure Run in Transylvania (START) – Parcul Natural Apuseni

Smida START

Clubul Sportiv Atletic Cluj organizează evenimentul Smida Trail, Adventure Run in Transylvania, denumit în continuare START. START este o competiție de alergare montană care se desfășoară în Parcul Natural Apuseni, Transilvania. Scopul acestuia este sprijinirea unui stil de viață sănătos și activ al tuturor prin îmbinarea perfectă dintre sport, cultură și distracție. Astfel Clubul Sportiv Atletic Cluj și-a propus să îmbine mișcarea în aer liber cu participarea la SMIDA JAZZ FESTIVAL contribuind prin acest eveniment la conceptul de “Sport & Fun”.
DATA SI LOCAȚIA
18 august 2018. Cătun Smida (Parcul Natural Apuseni), comuna Beliș, jud. Cluj, România.
Start: Cătun Smida, ora 11:00.
Sosire: Cătun Smida.

CONCURSURI
Curse pentru adulți și familii. Toate starturile vor avea loc sâmbătă, 18 august 2018.
Cursele sunt deschise tuturor doritorilor, respectând criteriile și condițiile impuse de organizator.
Toate categoriile de vârstă vor avea același start. Clasamentul va fi făcut pe grupe de vârstă.
Smida Trail Run – 26 km
Adventure Run și IT and Innovation Run – 11 km
Napofarm Family Run – 1,5 km

Hartile traseelor:

Traseu-Smida-Trail-Adventure-Run-in-Transylvania
Copilul trebuie să alerge împreună cu un părinte sau tutore legal. Părintele sau tutorele legal va semna în numele copilului declarația pe propria răspundere și va ridica kitul de concurs.
Toate categoriile de vârstă vor avea același start. Clasamentul va fi făcut pe grupe de vârsta.
Important!
Părinții sau tutorii legali vor semna o declarație pe proprie răspundere privind calitatea de părinte sau tutore legal și a faptului că respectivul copil are o stare de sănătate fizică și mintală care îi permite participarea la concurs.

CONDIȚII DE PARTICIPARE
Fiecare concurent trebuie să îndeplinească condițiile de mai jos pentru a participa la concurs și pentru a primi kitul de concurs:
Să aibă cel puțin 16 ani împliniți în ziua cursei. Concurenții cu vârsta sub 18 ani trebuie să aibă acordul scris al unui părinte sau tutore legal și adeverința medicală care certifică abilitatea pentru efort fizic a minorului pentru a participa la cursă.
Să plătească taxa de participare la concurs și să facă dovada plății.
Să prezinte un act de identitate pentru verificare atât la ridicarea kitului cât și la premiere. Pentru copii este obligatorie prezentarea unei copii după certificatul de naștere atât la ridicarea kitului cât și la premiere.
Să își asume responsabilitatea pentru participarea sa la cursă prin semnarea unei declarații pe propria răspundere. Organizatorul nu este responsabil pentru niciun fel de accident sau pagubă pe care concurentul le-ar putea întâmpina în timpul competiției.
La Napofarm Family Run pot participa copiii care au minim 3 ani și maxim 13 ani împliniți, însoțiți de un părinte sau tutore legal.
Organizatorii vor elimina din concurs, fără rambursarea sumelor plătite, orice persoană care nu respectă condițiile de participare și /sau regulamentul.

Lista participantilor o puteti gasi AICI
SERVICII INCLUSE ȘI KITUL DE PARTICIPARE OFERIT CONCURENȚILOR

# Acces la Smida Jazz Festival în ziua competiției (sâmbătă 18 august 2018).
Copiii până la vârsta de 14 ani pot intra gratuit la festival. Soția /Soțul și copiii care au peste 14 ani ai concurentelor /concurenților pot să achiziționeze bilet (pentru ziua competiție) sau abonament pentru toate cele 3 zile de festival. Prețul biletului este de 45 lei/personă pentru spectacolul din 18 august 2018. Prețul abonamentului pentru toate cele 3 zile de festival este de 99 lei/persoană. Dacă doriți să cumpărați bilete sau abonamente, vă rugăm să ne contactați pe e-mail.
# Tricou Oficial al evenimentului START. Concurenții care se înscriu sau achită taxa de participare în perioada 11-16 august nu vor avea inclus tricoul oficial al evenimentului START în kitul de participare.
# Număr de concurs.
# Cip de cronometrare de unică folosință (BIB).
# Puncte de revitalizare și realimentare.
# Produse de nutriție.
# Gulaș Energy – oferit de Livada – Restaurant & Music Lounge.
# Loc depozitare obiecte personale.
# Spațiu schimbare haine.
# Medalie de finish.
# Diplomă personalizată cu timpul realizat și locul în clasamentul general și la categorie.
# Rezultatul și locul în clasament după finalizarea concursului.
# Traseu pe cărarile Parcului Natural Apuseni.
# Asistență medicală.
# Fotografii la finish și pe traseu.
# START photo booth.

Advertisements

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: